Am nişte voturi de vânzare

Acum că s-a terminat turul I şi eu am votat cu inegalabilul Crin, omul furat de moguli şi sondaje de opinie, aş dori să discutăm despre turul II, unde se vor întâlni Băse şi Geoană.

Cum nu-mi place de niciunul, de Băse pentru că e un securist gargaragiu incompetent care nu face decât spumă ca berea iar de Geoană pentru că e un securist gargaragiu incompetent care nu face decât spumă ca berea, aş dori să-mi vând votul la alegerile ăstea.

Deci pentru vreo trei voturi, al meu, al nevesti-mii şi al soacră-mii, cine oferă mai mult? Mi-ar place o carcasă de porc dar sunt deschis la negocieri, m-aş vinde şi pentru un set de cauciucuri de iarnă.

Acest articol a apărut pe Părerea lu’ Eftimie

 

 

 

 

0 Responses to “Am nişte voturi de vânzare”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

